»Ta pravica ščiti potrošnike pred prodajnimi taktikami, ki temeljijo na pritisku, in deluje kot svojevrsten popravni izpit za nepotrebne ali prenagljene nakupe. Potrošnikom omogoča, da svoj nakup premislijo še enkrat.«
»Hkrati pa je zelo pomembno, da te, za katere vemo, da bodo šli naprej, informiramo o vseh možnih pasteh, ki jih lahko čakajo na poti do ciljne države.«
»Tudi zdravstveno in socialno, to kar bodo pač potrebovali in da ne bo to padlo na pleča občine, kot je bilo to v preteklosti, ko smo morali potem mi iskati ustrezne zmogljivosti, urejati prostore na svoje lastne stroške.«
»Naši prodajalci so nestrpno čakali na dan, ko so lahko začeli nekoliko bolj normalno obratovati.«
»Najdaljši pogovor je bil 1 uro in 47 minut, povprečno so dolgi od 3 do 4 minute.«
»Vodja centra Romana Javornik opozarja še, da je sklepanje pogodb na področju potovanj danes tvegana odločitev, povezana z negotovostjo glede možnosti izvedbe oz. koriščenja teh storitev.«
»V primeru poslabšanja situacije s covidom-19 se ta okoliščina ne bo več štela za izredno, saj je bil potrošnik z njo seznanjen ob sklepanju pogodbe.«
»V primeru stavke jim mora letalski prevoznik zagotoviti nadomesten polet ali vrniti denar za kupljeno vozovnico.«
»Naj se potniki natančno pozanimajo o svojih pravicah ter jasno izrazijo voljo in zahteve do prevoznika, da ne bi prišlo do ignoriranja, nejasne situacije o tem, kaj je ponudil in sprejel, dobro je, da je ta komunikacija jasna.«
»Najbolje je dati večinskemu prebivalstvu znanje o neki drugi kulturi na način, da se vanjo sam vključi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju